logo sklepu

logo sklepu
logo sklepu

sobota, 28 stycznia 2012

Remarque, "Trzej towarzysze", realizacja

Dzisiaj mniej oficjalnie i z pominięciem "karty technicznej", ale jak zwykle post okraszony obfitym materiałem fotograficznym.
Jeden z Klientów poprosił mnie o realizację oprawy do książki Remarque "Trzej towarzysze", z krótkim komentarzem "książka jest w skrócie o piciu rumu, samochodach i kobiecie"- skąd my to znamy ;)
Tytuł kojarzyłem, jednakże mimo że na książkach zjadłem zęby, nie czytałem dzieła, a krótki komentarz zleceniodawcy niewiele mi powiedział. Szybciutko skorzystałem więc z zasobów sieci, aby bardziej dokładnie zapoznać się z treścią książki [czasu na czytanie nie miałem...moja lista książek, które muszę przeczytać jej nie obejmowała, a ma z kilometr] i jak zwykle znalazłem lekarstwo. "Jest rok 1928. dawni towarzysze broni próbuję odnależć się w powojennym zamęcie lat dwudziestych. Ich przyjaźni, która wyrosła na polu walki, nic nie jest w stanie zniszczyć, nie ma między nimi..." [z notki Wydawnictwa Rebis]. Akcja dzieje się w Berlinie, piękne kobiety, szybkie samochody i nagle olśnienie- widziałem ten film!
I projekt okadki  sam pojawił się w mojej gowie... jeszcze tylko kilka poprawek, inny samochód, inna czcionka... po uwzględnieniu poprzedzających draft, jak i późniejszych  sugestii Klienta doszło do uzgodnienia ostatecznej wersji i pełna satysfakcja, kiedy dostałem maila od Klienta, że książka jest piękna i spełnia oczekiwania. Fotkami dzielę się z Wami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz